Danske Anlægsgartnere er branche- og arbejdsgiverforening for anlægsgartnervirksomheder. Det gælder både små og større virksomheder. Både anlæg og pleje. Og anlægsgartneri skal forstås bredt som ikke blot haver, parker og byrum, men også sportsarealer, kirkegårde, grønne kloakløsninger og naturpleje.

Som medlem får du en stærk organisation i ryggen der støtter din virksomhed fagligt, overenskomstmæssigt, juridisk, erhvervspolitisk og pr-mæssigt. Du får muligheder for at få et fagligt fællesskab med kolleger. Medlemsskabet er et kvalitetsstempel der kan bruges i markedsføringen. Det kan du også gøre med foreningens garantiordning. Du får adgang til rabataftaler inden for bl.a. telefoni, brændstof og forsikring. Endvidere får du friabonne­ment på foreningens fagblad "Grønt Miljø", også til de ansatte hvis der er ønske om det.

Man kan være medlem med eller uden den overenskomstmæssige del, men langt de fleste får hele pakken. Så bliver man også tilknyttet en af de fire lokale kredse som foreningen er delt op i.

Kontingentet afhænger af virksomhedens omsætning. Det første år slipper alle dog med 6000 kr. excl. moms og det fortsætter virksomheder uden ansatte med. Kontingentet afhænger også en smule af den kreds man kommer med i.

Kort information
DAG pjece - Brug din forening

For yderligere information om medlemsskab ring 33 860 860

eller send en mail til info@dag.dk